ببین پسر منم پی پی میگه . جیش میکنه . همم پی پی میکنه جفتشو به یه اسم بلد شده .
سلام.یعنی ادرار رو نمیگه و انجام میده؟
من دخترم ادرار خودشو نگه میداشت با پی پی اوکی بودم و راحت میگه ولی برا جیش فرار میکرد و نمیاومد یه چند بار براش تعریف کردم که یه بچه بوده جیش نمیکرده میره قلعه بادی چون شکمش پر بوده از جیش میچسبه به قلعه بادی و نمیتونه بازی کنه
بعد یه بار رفتیم قلعه بادی و خیلی اتفاقی یه بچه بود که از سرسره میترسید و اون بالا گریه میکرد هرچی مامانش میگفت بیا پایین یا از پله ها بیا این میترسید و خلاصه دختر منم شاهد این ماجرا بود😅😅🤣 دیگه از بعد اون خودش میگه اگه جیش نکنم نمیتونم بازی کنم برم جیش کنم راحت بشم
الان یه مدته چشم نزنم خیلی خوب پیشرفت کرده🤣🤣
دخترام دیششو میگن ولی پی پیشو نمیگن خیلی کم میگه
برعکس دختر من جیش میگه اما پی پی نمیگه
یا جفتشو به یه اسم بلده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.