۶ پاسخ

ببین پسر منم پی پی میگه . جیش میکنه . همم پی پی میکنه جفتشو به یه اسم بلد شده .

سلام.یعنی ادرار رو نمیگه و انجام میده؟

من دخترم ادرار خودشو نگه می‌داشت با پی پی اوکی بودم و راحت میگه ولی برا جیش فرار میکرد و نمی‌اومد یه چند بار براش تعریف کردم که یه بچه بوده جیش نمی‌کرده میره قلعه بادی چون شکمش پر بوده از جیش میچسبه به قلعه بادی و نمیتونه بازی کنه
بعد یه بار رفتیم قلعه بادی و خیلی اتفاقی یه بچه بود که از سرسره میترسید و اون بالا گریه میکرد هرچی مامانش می‌گفت بیا پایین یا از پله ها بیا این میترسید و خلاصه دختر منم شاهد این ماجرا بود😅😅🤣 دیگه از بعد اون خودش میگه اگه جیش نکنم نمیتونم بازی کنم برم جیش کنم راحت بشم
الان یه مدته چشم نزنم خیلی خوب پیشرفت کرده🤣🤣

دخترام دیششو میگن ولی پی پیشو نمیگن خیلی کم میگه

برعکس دختر من جیش میگه اما پی پی نمیگه

یا جفتشو به یه اسم بلده؟

سوال های مرتبط