کسی بود تواین سن پستونک بگیره از بچه؟؟؟

۱۳ پاسخ

اره منم گرفتم چند شب اذیت میشی ولی بعدش دیگه راحتی بزرگ بشه ازش بگیری روی روحیش تاثیر میزاره

وا از الان؟

من از دخترم یک سال دوسه ماهگی گرفتم هیچ مشکلیم نداشت راحتم گذاشت کنارمثل بلبلم حرف میزد بزاریکم بزرگ شه الان خیلی زوده بخاطردندون اینابااون آروم میشع

از الان؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی زوده خیلی حداقل یکسال و نیم شد بگیر. عزیزم

من میخواستم بگیرم موفق هم شدم ولی سرماخورد اذیت بود دلم نیومد
سه روز وقت بزار راحت میشه ازش گرفت

عزیزم من دخترم ۵ماهش کامل شد پستونکو ازش گرفتم

دختر من فقط موقع خواب می‌خورد ، پستونک خونه مامانم جا گذاشتم دو شبی بی قراری کرد بعدش عادی شد ول کرد پستونک

من شش ماهگی گرفتم ازش چون معمولا اگه عادت کنه بهش یکم کند حرف میزنه

من از۶ماهگی گرفتم😁خداروشکر اصلا ازیت نکرد

من از همین الان دارم میگیرم کم کم

پسر من اصلا نگرفت
ولی پسر قبلیم ۹ ماهگی گرفتم

من ندادم دگ خودشم نمیگیره

از الان خیلیییییی زوده

سوال های مرتبط

مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی