خیلی کوچولوعه چند هفته رفتی ؟؟
بنظر دختر میخوره
دختره
چون سونو دختر باپسر رنگش فرق میکنه عزیزم نگا کنی رنگ سونو گرافیت روشن واشه پسر تیره هست البته مادر شوهرم میگه 😅😆
مشخص نیست
انشالللله هرچی دوسداری باشه
دختره ب سلامتی ب دنیا بیاد عزیزم 😊ولی من هنوز نرفتوم واسه تعیین جنسیت یکی دوهفته دیگه میرم 😇
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.