خانوما به نظرتون بچه ام چیه جنسیتش

تصویر
۵ پاسخ

خیلی کوچولوعه چند هفته رفتی ؟؟
بنظر دختر میخوره

دختره

چون سونو دختر باپسر رنگش فرق میکنه عزیزم نگا کنی رنگ سونو گرافیت روشن واشه پسر تیره هست البته مادر شوهرم میگه 😅😆

مشخص نیست
انشالللله هرچی دوس‌داری باشه

دختره ب سلامتی ب دنیا بیاد عزیزم 😊ولی من هنوز نرفتوم واسه تعیین جنسیت یکی دوهفته دیگه میرم 😇

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ...... مامان ...... هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیلا 🐣🎀 مامان آیلا 🐣🎀 ۶ ماهگی