۵ پاسخ

پسر من توی دوماهگی غلط زد الان پایان سه ماهگیشه تمام این روزا همش توی خواب درحال غلط زدن بود 😂😂شبا همش نگرانم ک‌برنکرده خدای ناکرده چیزیش بشه کلا بچها همه اینجورین

بالش بزار که نتونه غلت بزنه

من خابیدنی میزارمش تو گهواره نمیتونه غلت بزنه

پنج و شیش ماهگی همینجوریه دهن ادمو سرویس میکنن، منم خواب نداشتم هی باید هپاسم میبود که خودشو به شکم نندازه خفه نشه یه موقع، باید تحمل کنی دیگه، بزرگتر که بشن راحت میشی

پسر منم اینطوریه تا درست میزارمم سر جایش شیر میدم می‌خوابه

سوال های مرتبط