لطفاً جواب بدین 🥺♥️
#بارداری#سزارین#طبیعی

تصویر
۶ پاسخ

اورژانس میاد اگه نصف شب باشه

ما ماشین نداریم درحال حاضر بخدا همش ب این فکرم ک اگه شبی نصفه شبی دردم گرفت اسنپی چیزی هم پیدا نشد چیکارکنم ؟؟اصن با همون اسنپ و ماشین ی مرد غریبه هم خجالت میکشم برم خیلی بده تازه سه طبقه بدون آسانسور هست خونمون من اگر میفهمیدم ممکنه باردار بشم عمرا اگه این خونه رو می‌گرفتم بخاطر موقعیت خوبش گرفتم گفتم زیاد ک بیرون نمیام از خونه الان موندم ولی

وای نه نرو بزار مامانت بیاد پیشت اگه امکانش هست،دوساعت خیلی راهه ها
روستای ما کوچیکه جز ی مرکز بهداشت هیچی نداره زن عموم دردش میگیره تا شهرم ۲ساعت راه طفلی وسطای راه زایمان می‌کنه خوبیش این بوده ک مامان بزرگم ینی مادرشوهرش کنارش بوده ارومش می‌کرده خیلی بد بوده وقتی تعریف میکرد

اره ب نظر منم انشاالله بعد زایمان برو

فک نکنم بتونی اون همه تحمل کنی تا برسی بیمارستان.من سر بچه اولم ی ربع تا بیمارستان بود آنقدر استرس و درد کشیدم که نگو.سریع برسی بیمارستان خیالت راحت تره

نه عزیزم ریسک نکن
دو ساعت زیاده
ان شاءالله بعدش نی نی به دنیا اومد برو پیششون

سوال های مرتبط