۵ پاسخ

من با ۱۳ روز تاخیر امروز پریود شدم با گر گرفتگی و ترشحات سفید و سینه درد و شکم درد

منم ۴ روز تاخیر دارم و این علائمی که گفتی

کاش ماهم باردارباشیم

من مارک روژان گرفتم چرت بود فک کنم نه حاله نه چیزی سفید عین برف بدون حاله

منم زود گذاشتم نشون نداد علایم پریودیو داشتم اما یک هفته بعدش که گذاشتم متوجه شدم باردارم

سوال های مرتبط