۷ پاسخ

بچه اگه مشکلی داشته باشه باید همیشه رعایت کنی

والامن همچی میخورم به جزسبزیجات وبادمجون وپبازخام ونوشابه

اینو از بهداشت گرفتم

تصویر

ببین بعد یک ماهگی بچت هر چیزی ک دلت خواست بخور بعدش روش عرق نعنا بخور ن برا ت اتفاقی میفته نه بچه
الانم بخور خواهر من انقد مراعات میکرد حتی روغن و غذاهای چرب نمیذاشتن بخوره بچش رفلاکس داشت همش دلدرد بود بالا میاورد من همه چی میخوردم خداروشکر بچم اصلا دلدردی و بالا بیاره نبود فقط عرق نعنا بعد غذا میخوردم

برا همین چیزاس دوس دارم بچرو شیر خشکی کنم راحت شم.کل بارداریم رژیم بود الانم رژیم....نابود شدیم

عزیزم نفخش بلد باشی بگیری میخوری همه چی

خود لبنیات ک اوایل میگن نخورین ک

سوال های مرتبط