۵ پاسخ

برو دکتر
البته ما همیشه میگیم از معدست
عرق نعناع درمانشه اگه ضرر نداشته باشه

اگه دنده ته که طبیعیه بچه بزرگ شده فشارمیاد مال من سمت چپمه

برا من دیشب از نشستن طولانی اینجور شد درد گرفت امروز دردش کمتره

من اینشکلی بودم الان بستری هستم بیمارستان .انقباض شکمی داشتم

برو پیش دکترت حتما

سوال های مرتبط