پودر پلانتاژل بگیر بخور
منم اولش اسهال بودم بعد حالت تهوع بعدش دیگه سرگیجه رفتم دکتر ویروس گرفتم دوبار سرم زدم ولی سرگیجه دارم هنوز
فقط دستشوییو تمیز بشور بقیه نگیرن،قرص میترومیدازول بخور من اسهال بودم دکتر بهم داد خیلی زود خوب شدم
به پسرت چه ربطی داره؟
پشت سرت اب بریز هیچی نمیشه
میکروب و ویروس دو دقیه توی هوای آزاد بیشتر دووم نمیاره
قرص دی سیکلومین یا شربتشو بخور
بوسش نکن دستاتو خیلی بشور
بعد اینکه دستشویی کردی وایتکی بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.