انشالله عزیزم من خیلی چشم انتظاری کشیدم واقعا خسته شدم 😞
منم ۶ روز به موعدمه و هیچ علائمی ندارم فقط کمرم درد میکنه 🥲
من ۶ روز ب موعودم هست تخمدان سمت چپ میگیره ول میکنه
فقط باید صبر کنی ببینی ادامه داره یا نه
انشالا که لانه گزینی باشه
منم سه روز دیگه موعدمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.