۵ پاسخ

انشالله عزیزم من خیلی چشم انتظاری کشیدم واقعا خسته شدم 😞

منم ۶ روز به موعدمه و هیچ علائمی ندارم فقط کمرم درد میکنه 🥲

من ۶ روز ب موعودم هست تخمدان سمت چپ میگیره ول میکنه

فقط باید صبر کنی ببینی ادامه داره یا نه
انشالا که لانه گزینی باشه

منم سه روز دیگه موعدمه

سوال های مرتبط