آپتامیل وزن دهی خوبی داره
منم نان میدم راضیم وزن دهیش خوبه
نان میگن وزن دهی خوبی داره من آپتامیل میدم هرماه یک کیلوچاق شده میخوام عوض کنم بیومیل بدم میگن عالیه
مارک نان خیلی خوبه اصلا نفغ هم نداره
نان اوپتی پرو
من با کلی تحقیق بهم گفتن برا بدو تولد گیگوز خوبه و هم اینک وزن دهیش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.