کامانا کدوم شیرخشک واسه نوزاد خوب وزن میده؟؟

۶ پاسخ

آپتامیل وزن دهی خوبی داره

منم نان میدم راضیم وزن دهیش خوبه

نان میگن وزن دهی خوبی داره من آپتامیل میدم هرماه یک کیلوچاق شده می‌خوام عوض کنم بیومیل بدم میگن عالیه

مارک نان خیلی خوبه اصلا نفغ هم نداره

نان اوپتی پرو

من با کلی تحقیق بهم گفتن برا بدو تولد گیگوز خوبه و هم اینک وزن دهیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی