تو آد ها ویوا کیدز خوشمزس خیلی
پدیابست خوب نیس اصلا غلیظه
ویواکیدز بده رقیقه و خوشمزه
ویوا کیدز بده خیلی خوبه منم دخترم اینجوری بود ولی ویوا دادم تینجوری نمیشه امتحاتش کن
عزیزم اصلا آد رو تنها ندید، بریزید داخل شیرش
من از چهارونیم ماهگی دارم مولتی و آهن میداد دکتر تجویز کرد برای پسرم
بریز تو سر شیشه راحت میخوره
بریز تو سر شیشه بده بهش
قطره قطره بده بینش وقفه بنداز با بزاقش قورت بده
عزیزم پدیا که مزش خوبه
مولتی باید شش ماه کامل باشه
من مجبور شدم آدسول میدم اما چند روزه درست حسابی نمیدم بهش🤦
ویواکیدز بده خیلی رقیقه اصلا نمی پره گلو خوشمزه هم هست با طعم هلوعه
آد مارک آدسول بده رقیقه مثل ابه بچه راحت میخوره پدیا بست غلیظه
بریز تو سر شیشه شیرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.