#فرزندپروری
#پوشک

تصویر
۴ پاسخ

نبابا خیلی سادس اگرم نتونستی با ماشین حساب سریع بزن

حساب کتاب خاصی نداره ک.
نهایت یه جمع و تفریق که با ماشین حسابم میتونی انجام بدی.

من دوره ی کامل نازک دوزی گذروندم عزیزم حساب کتاب خاصی نمیخواد ی جمع وتفریق وتقسیم ساده ست بعد الگو زیاد بکشید میشه ملکه ی ذهنتون

نه با ماشین حساب ،حساب میکنی مشکلی ندارد یه جمع و تفریقه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان آژوان مامان آژوان ۴ سالگی
مامان اهورا❄️ مامان اهورا❄️ ۴ سالگی
مامان آژوان مامان آژوان ۴ سالگی
مامان ♥ارغوان جان♥ مامان ♥ارغوان جان♥ ۴ سالگی
مامان آژوان مامان آژوان ۴ سالگی