پوشک
کودک و مادر
فرزندپروری

تصویر
۱۱ پاسخ

اینیکی میگی ونمیدونی ک اشکالی نداره بپرس ازفروشندهایاتوخودگوشی سرچ کنی واست همچی میاره وبعدم این اصطلاحات اسماهمه ازقبل بودن والان بروزشدن وگاهی معادل انگلسیش اومده توفارسی واسایل ارایشیم همینجورکافیه سرچ کنی وانواع مدل وبرنداشوواست میاره وتونظرات میگردی وبهترینشوباتوجه به بودجه ای ک داری میخری،ایناک چیزی نیست اصطلاحات دهه هشتادیاونودیااکثراتوشوشیال مدیاهستنونشنیدی ک قاطی کنی الیته چون شایدماهاکلاس زبان رفتیم ویسری معنی حرفاشونومیفهمیمم ویسری خودمن ازاینترنت پیدامیکنم سعی کن ی کوچولوبروزباشی واسه اینکه درآینده بابچه هات بتونی ارتباط برقرارکنی همین چیزشاخی نیست

منم نمیدونم

اتفاقا الان یه سوال گذاشتم که اصلا خوشم نمیاد از این تیپ های جدید و ناخن های بلند و آرایش های مسخره

منم نمیدونم. مخصوصا تو عطر و ادکلن. باز تو لباس خوبم. یه دوستی دارم اون خیلی خوبه. همه‌ش ازش میپرسم🤣🤣🤣

همه ک نباید مث هم باشن
همینکه دنیای خودتو داری هم قشنگه

عزیزم قرار نیست همه مثل هم باشن،بعد این مسائلم خیلی مهم نیست،بنظرم قبل ها مثلا ده بیست سال پیش که تو این فازا نبودیم چقدر بهتر بود همه چی...

منم دنبال مد نیستم من که خواهرم میگه چی بخرم خودم فکر میکنم خنگ هستم😁😁😁

خب عزیزم خوبه الان بخاطر بچه ها ادم یه چیزایی بدونه
یه کم پیچ های استایل رو چک کن

بیخیال بابا
منم از این چیزا سر در نمیارم🤣
ولی خنگی به این چیزا نیست

عزیزم اصلا حس خنگ بودن از خودتون دور کنید بخاطر دنبال مد نبودیدکنجکاوی نکردید؛ من خودم بعضی چیزارو نمیدونستم قبلا که اینستا داشتم متوجه اسمشون میشدم یا مثلا ی چیزی میبینم یا می شنوم میرم سرچ میکنم متوجه میشم .

حالا فرق هودی و سویشرت چیه؟😂 من هنوزم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آژوان مامان آژوان ۴ سالگی
مامان 🥝کیوی مامان 🥝کیوی ۴ سالگی