واکسن دوماهگی چندتاست وکجاتزریق میکنن؟

۷ پاسخ

نگران نباشید آنیشاه منم تازه زده یکهفته نشده
2 تاس رو رونشون میزنن
یه دونه ام قطره اس ک خودشون همونجا میدن به بچه
قبل از زدنش بچه اگر خوابه بیدارکنید نترسه
کمپرسه هام یادتون نره
استامینی فن هم میگن ک بهش بدید فقط تا صبح مراقبت کنبد و تبش و چک کنید

دوتا
رو دوتا پا میزنن

هردوتا پا

من استرس داشتم تنهایی رفتم تاشب باباش بیاد تنها بودم...اومدم خونه سریع جفت پاش قنداق کردم وپایرچپ کمپرس سرد گذاشتم قطره سرساعت دادم بهش...خداروشکر نه اذیتم کرد نه تبش رفت بالا...گریه میکرد ارومش میکردم...خوب بود رو هم رفته با اینکه تنهابودم

ایده ماه‌گرد کانال روبیکا حتما عوض بشین به کارتون میاد @qwer1no

دوتا قطره داره بهش میدن و توی هر جفت پاهاش واکسن..مرکز بهداشت باید بری همون خانه بهداشت..

دوتا رو دوتا پا

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۳ ماهگی