وای حالت تهوع میگیرم اینموقع چیکار کردید شما برا تهوعتون🤢

۱۲ پاسخ

هیچی
سوختن و ساختن🤕

قرص دمیترون
زینتوما

اگر تهوعت شدیده برو دکتر منم صبح تا شب تهوع داشتم رفتم بیمارستان آزمایش گرفتن کتونم مثبت بود دوروز بستریم کردن حالا خیییلی بهترم فقط دهنم تلخه

تو کانال و تایپکها راه حل برای حالت تهوع گفتم

سلام عزیزم مامان شدنت مبارک
اگه رژیم هوش و زیبایی جنین خواستی به کانال ایتام سربزن👇👇👇👇

یک عالمه رضایت داخل کانال هست


@nininazanin

https://eitaa.com/nininazanin

مدارا کردیم الان چندشبه نبوردم بالا دارم دعا میکنم تموم شده باشه دیگ جونی نمونده

قرص دکترم داد

خیلی سخته خیلی من ک وزنم انقد اومده پایین ک نگو

باید تا هفته چهارده تحمل کنی عزیزم این قرصا هم فقط واسه چند ساعت بهتر میشی باز بدتر از قبل میشی اصلا بنظرم استفاده نکن
من قرص خوردم آمپول زدم تاثیرش تا چند ساعت بود ولی بعد از اینک تاثیرش بره باز تهوع میاد سراغت اونم بدتر از قبل 🥲باید بخاطر نی نی کوچولوت تحمل کنی عزیزم ایشالله این دوره هات میگذره راحت میشی واقعا سخته حالت تهوع من چهار کیلو کم کردم ☘️💚

من ک کلا یه قاشق غذا یا یه قولوب اب میخورم کلا میارم بابا

این نیز بگذرد 🙂 ماهم صبر کردیم تا خودش کمتر شه

قرص ویتامین ب ۱۲ دکار بهت نداده اون یکم حالت تهو رو کمتر میکنه

سوال های مرتبط

مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری