سونو چسبندگی معمولا چن هفتس

۵ پاسخ

من ۳۳ هفته رفتم انجام دادم

به من الان نوشته فردا باید برم بدم

به من گفت تا 31 هفته که قرار برم پیش دکترم سنور رشد هم دارم باهم برم

۲۸ به بعددیگع

من۳۲هقته دکتر برام نوشت ک هفته پیش انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان آراد و آرن🩵 مامان آراد و آرن🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قشنگ♥🥰 مامان قشنگ♥🥰 ۵ ماهگی