زبان دخترمنم اینجوریه البته ازاین بیشتر
چیزی نیس گاز گرفته احتمالا حواسش نبوده خودش خوب میشه
زبون دختر منم از نوزادیش اینجوری الآنم هست ب قول مادر شوهرم میگه نقشه است چون اصلا نمیره
چیزی نیست ، زبون من از بچگی همیشه همینجوری بوده
دختر منم وسط زبونش همینجوریه دکتر گفت بهش میگن زبان خاورمیانه ای فکر کنم طبیعیه
شاید داره آفت میزنه
غذا داغ دادی
نسوخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.