مامانا
میخوام به دخترم تن ماهی بدم اشکالی نداره ؟؟

۷ پاسخ

منم یکی دوبار دادم ولی خیلی کم خداروشکر چیزیش نشد

من دادم یکی دوبار چیزی نشد

من چند دفع دادم تا حالا خیلی دوس داره

من ندادم تاحالا

فقط برنجشو بدی بهتره تن ماهی نیترات داره

منم میخوام امشب تن ماهی بدم چون بیرون بودیم دگ اومدم کته گذاشتم باتن بخوریم.

من یه بار دادم چیزی نشد ولی ندی بهتره منم نمیخواستم بدم دیگه پیش اومد گیر داده بود میخوام ولی خیلی استرس گرفته بودم

سوال های مرتبط

مامان آرامش😘❤️ مامان آرامش😘❤️ ۱ سالگی