۴ پاسخ

منم داره دخترم ولی دوسه بار خیلی کم دادم

بچه من خفیف داره هر وقت هم بستنی میخورم بچه منم میخوره ، اگه خفیف باشه حساسيتش مشکلی پیش نمیاد

هیچی عزیزم نگران نباش از یه بار

چقد خورده مگه؟تا حالا دادی ببینی بعدش حساسیت نشون میده یا نه

سوال های مرتبط