خانوما اشکال ندارع بستی بدم ب بچم خیلی دوست داره

۴ پاسخ

نه بده دکتر گفت اشکال نداره فقط چون شکر داره زیاد نباید داد

من میدم درحد نصف بستنی
وانیلی وپاستوریزه

تا دوسالگی خوراکیای خیلی شیرین به بچه ندید چونکه ذائقه ش در حال شکل گیریه و عادت میکنه و این اصلا براش خوب نیست همینطور زیر یک سال شیر گاو برای بچه ها مناسب نیست

یکم بهش بده اشکال نداره من به آرن میدم اما زیاد نه

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🤩ویهان🤩باران مامان 🤩ویهان🤩باران ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی