نه بده دکتر گفت اشکال نداره فقط چون شکر داره زیاد نباید داد
من میدم درحد نصف بستنی
وانیلی وپاستوریزه
تا دوسالگی خوراکیای خیلی شیرین به بچه ندید چونکه ذائقه ش در حال شکل گیریه و عادت میکنه و این اصلا براش خوب نیست همینطور زیر یک سال شیر گاو برای بچه ها مناسب نیست
یکم بهش بده اشکال نداره من به آرن میدم اما زیاد نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.