۷ پاسخ

عزیزم اسم و شماره فروشگاه رو پیدا کردی؟

خیلی خوب گرفتی عزیزم حضوری یا اینترنتی؟ مدلش چیه؟

من تهران نیستم شهرستانم گفتم ببینم پیج داره سفارش بدم
اگه شماره ای هم داره فروشگاه برام بفرستید ممنونم

من میخوام کالسکه رو کارکرده بخرم... بنظرتون بده؟ احساس عذاب وجدان دارم برا نینیم🥲

خیلی خوب گرفتی منم دنبالشم برای دوقلوهام پیجی چیزی نداره؟

وای چقدر کالسکه گرونه

اره خیلی خوبه من دلیجان گرفتم 13تومن

سوال های مرتبط

مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حیدر مامان حیدر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری