عزیزم اسم و شماره فروشگاه رو پیدا کردی؟
خیلی خوب گرفتی عزیزم حضوری یا اینترنتی؟ مدلش چیه؟
من تهران نیستم شهرستانم گفتم ببینم پیج داره سفارش بدم
اگه شماره ای هم داره فروشگاه برام بفرستید ممنونم
من میخوام کالسکه رو کارکرده بخرم... بنظرتون بده؟ احساس عذاب وجدان دارم برا نینیم🥲
خیلی خوب گرفتی منم دنبالشم برای دوقلوهام پیجی چیزی نداره؟
وای چقدر کالسکه گرونه
اره خیلی خوبه من دلیجان گرفتم 13تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.