۱۵ پاسخ

تا لحظه ی زایمانت بچه وزن میگیره نگران نباش بابا.

من ۲۹ هفته و ۶ روز رفتم ۱۳۷۵ بود دکترم گفت نرماله، گفت نه ریزه نه درشت
چرا فک کردید ۱۶۰۰ کمه

بعدم از رو حسادت یک حرفی میزنن ک اعصابت خرد بشه
مهم دکترته
نه بقیه چی میگن بقیه خعلی حرف میزنن

منم هم وزن شما هم دکترم هم سونو گفت عالیع
کی گفته کمه 😒😒😒

وزنش خیلی خوبه ک😕
من۳۰هفته۱۳۸۰بود

نه به ۳ میرسه هفته های اخر موقع وزن گیری

اولا ۱۶۰۰ خوبه واسه هفتت،دوما ب حرف متخصصین اطرافت گوش نکن استرس نگیر.هرهفته حدود۲۰۰ گرم وزن میگیره.چجوری حساب میکنن ک ۲کیلو نمیشه تا زایمان؟ واسه من که خیلی معمولی وزن میگرفت و غذا اینام زیاد نمیتونستم بخورم ۳۲هفته۱۸۰۰ بود،۳۷ کامل دنیا اومد ۲۸۵۰ بود.شما با همین روال هم پیش بری ۳۸ هفته حداقل ۳کیلو میشه.

همه رو ول کن
دکترمهمه من 30هفته 1400بود 34هفته 2500شد

ماه نهم بچه وزن میگیره نگران نباش

نه سیب و بادام و حلیم وحبوبات و موز و خییلی چیزا هست سرچ کن واسه رشده بچه اس بخور

نه اصلا کاملا نرماله ماه آخر بیشتر هم وزن میگیره

منو چی میگی ۲۹هفته۱۲۰۰بود

نه عزیزم رشد می‌کنه نگران نباش
مواد غذایی مقوی و مفید بخور
هنوز خیلی وقت داری

بچه ماه اخر وزن میگیره
هر هفته ۲۵۰تا۳۰۰گرم وزن میگیره

مهم اینه دکتر چی میگه نگران نباش عزیزم

سوال های مرتبط