دکتر من اصلا دارو نداد هرچقدر اصرار کردم گفت خطرناکه.
فقط چون عفونت قارچی داشتم گفت با محلول خنک شده آب جوشیده و جوش شیرین خودمو بشورم. هنوزم هر از گاهی باهاش خودمو میشورم گفت ضرر نداره
من سر بارداری اولم ماه دوم یه کم احساس عفونت کردم رفتم دکتر فقط کلیتریمازول موضعی داد گفت بمال واژینال نداد.
رفتی پیش دکتر خودش بهت قرص میده برا عوفنتت
بله خود سر نباس هر دارویی رو استفاده کرد باس زیر نظر پزشک استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.