۱ پاسخ

منم همینجور بودم عزیزم یکی دو هفته دردش باهام بود مخصوصا صبح ها که از خواب بیدار میشدم ولی الان کاملا خوب شدم عصب ها تو بارداری خیلی حساس میشن
من حتی چون سمت چپ بود چکاپ کامل قلب هم رفتم ولی مشکلی نبود شما هم میتونی بری که خیالت راحت بشه

سوال های مرتبط