سلام خانوما منم دیروز سزارین کردم

۱۰ پاسخ

مبارک باشه قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون ❤️❤️😍😍

به سلامتی،قدمش مبارک باشه
هفته ات خیلی پایین نیست احتمالا خیلی بستری نمونه نی‌نی

چرا عزیزم ۳۶ هفته الان بچه حامله داخل دستگاه نرفته

سلام به سلامتی چرا اینقدر زود

بی حس شدی؟ من خیلی استرس دارم...

چند هفته عزیزم؟ دستگاه نرفت؟

مبارکت باشه عزیزم حالش چطوره چرا زود زایمان کردی

سلام بسلامتی مبارکه😍

ب سلامتی مبارکه عزیزم❤️

نی نی چطوره

سوال های مرتبط

مامان هانا و لِنا مامان هانا و لِنا ۶ ماهگی
مامان طاها وآرسام🥰 مامان طاها وآرسام🥰 ۷ ماهگی