۱۱ پاسخ

من بودم الان بهترم ی زره هفته شما انقد بالا می‌آوردم گریه میکردم شب روز. معده درد شدید داشنپ

بچه ها نداشتن حالت تهوع بده؟؟

صدر دختر
من سر سلین اینجور بودم تایپم هس
دهنم سرویس شد هرشب بیمارستان بودم
حسرت یک لیوان اب داشتم

من سر دختر اولم اینجوری بودم شبا نون خشک میزاشتم کنارم صبح چشم باز میکردم اونو می‌خوردم که یکم حالت تهوع بهتر شه دوغ شور هم خیلی می‌خوردم و کلوچه زنجبیلی هم خیلی خوب بود چندبار هم سیرابی خوردم

منم از تو بدترم بخورمم به ده دیقه نمیکشه میارم بالا

من تا همین ۲ روز پیش یه حالت تهوع خفیفی داشتم
ولی این ۲ روز اعصابم به هم ریختههههه
خیلی حالم بده
همش باید یه چیزی بخورم وگرنه حالت تهوعم شدیدتر میشه

ما خانوادگی همین طوری هست بارداریمون دختر پسر هم نداره فقط با قرص ضد تهوع تا ماه آخر دووم میارم

قبل از وعده های غذایی نصف دمیترون میخوردم ۵ دقیقه صبر میکردم بعد غذا میخوردم
خیلی ویار شدید داشتم تا روز آخر هم بالا می‌آوردم
بچم پسره ربطی به جنسیت نداره

منم فقط چیزای شور ترش سرکه ای خیلی دوست دارم بخورم
اگه بخام چیز شیرینم بخورم باید حتما سرد باشه
شیرین گرم نمیتونم بخورم

منم همیجوری بودم از من از ۶هفته شروع شد هیچی بجز کشک و قره قروت محلی هم نمیتونستم بخورم با لواشک
و تخمه آفتابگردان شور

عزیزم‌نگران نباش طبیعیه خداروشکر بچه سالمه که این علائم رو داری.
منم تا ۱۵ هفته هیچی نمیتونستم بخورم ۹کیلو کم کردم

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری