مامانا پوار بینی و ناخنگیر برای ساک بیمارستان لازمه؟

۴ پاسخ

پوار استریل شده بخر ازکارتنش درنیار
صددرصد لازمت میشه

نه لازم نیست همون موقع که به دنیا بیاند نمیشه ناخناشونو گرفت چون حساسن. پوار هم فکر نکنم تا یه ماه بشه استفاده کرد

اره لازمه چون ناخن دارن باید بگیری صورتشو خط نندازه
پوار هم فک کنم لازم بشه

پوار واجبه ،ناخنگیر نه زیاد

سوال های مرتبط

مامان حامی جونم💙⚽️🧢 مامان حامی جونم💙⚽️🧢 ۸ ماهگی
مامان ماهان و ماهلین مامان ماهان و ماهلین ۶ ماهگی