پوار استریل شده بخر ازکارتنش درنیار
صددرصد لازمت میشه
نه لازم نیست همون موقع که به دنیا بیاند نمیشه ناخناشونو گرفت چون حساسن. پوار هم فکر نکنم تا یه ماه بشه استفاده کرد
اره لازمه چون ناخن دارن باید بگیری صورتشو خط نندازه
پوار هم فک کنم لازم بشه
پوار واجبه ،ناخنگیر نه زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.