2 یا 3 روز
دکتر من گفت دو روز حرکاتش کند میشه
برامن اصلاکم نکرد
من دوز اولو زدم حرکتاش اوکی بود، دوز دومو زدم کم شد تکوناش..تا ۲۴ ساعت بعدش.. البته یجوری زدم که ۲۴ ساعت بعدش روز ویزیتم بود و رفتم بیمارستان هم سونو دادم هم ان اس تی
اینو همه باید بزنن ؟؟؟؟
2یا 3روز کلن میخوابونه بچه رو
برای منم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.