۶ پاسخ

اصلا درد نداره، هیچی

بخیه زایمان طبیعی رو نمیکشن که جذبیه

بخیه های طبیعی جذبی بقیه اش هم خودش میوفته

مگه خودش نمیفته

انگار قلقلکت میدن

نه یک مقدار سوزش داره اصلا درد نداره عزیزم

سوال های مرتبط