۶ پاسخ

پسرمن تازه دراورده

پسر من 6تا داره عجله نکن عزیزم بچه ها فرق دارن

نه هنوز من از فوق تخصص نوزادان پرسیدم گفت وقت داره اشکال نداره

6 ماه بود در اورد

بعضی ها دیرتر در میارن
دختر منم هنوز دندون نداره
تازه یکی دو روزه یه چیز تیزی حس میکنم تو دهنش
به چشم مشخص نیست
دست هم میزنم زیاد چیزی حس نمیکنم
ولی گاز که میگیره یه چیز تیز احساس میکنم

مال منم نه

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۱۴ ماهگی