پسرمن تازه دراورده
پسر من 6تا داره عجله نکن عزیزم بچه ها فرق دارن
نه هنوز من از فوق تخصص نوزادان پرسیدم گفت وقت داره اشکال نداره
6 ماه بود در اورد
بعضی ها دیرتر در میارن
دختر منم هنوز دندون نداره
تازه یکی دو روزه یه چیز تیزی حس میکنم تو دهنش
به چشم مشخص نیست
دست هم میزنم زیاد چیزی حس نمیکنم
ولی گاز که میگیره یه چیز تیز احساس میکنم
مال منم نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.