تا دلت بخواد روغن مصرف میکنم مخصوصا از وقتی گرون شده 😂
وای من اصلا غذا چرب نمیکنم من یه سرخ کردنی و یه معمولی که هر کدوم ۱۸۰۰ وزنشون هست برای دو تا سه ماهم هست
چقدر همه زیاد مصرف میکنن
خیلی زیاد باشه نهایتا ۳ لیتر وگرنه حتی به ۲ لیتر هم نمیرسه
شاید یه ۳ لیتری مهمونم اصلا ندارم
ماهی تقریبا دو لیتر شاید یکم بیشتر
من یع جامد۵کیلویی
من یه روغن جامد را دو ماه بیشتر میبرم چون چربی زیاد باعث مریضی میشه شوهرمم با روغنی بودن غذا مخالفه بخاطر ورزش کردنش
یا خدا من دو ماه 1350 روغن سرخ کردنی غنچه میگیرم چخبره ماهی ها 5لیتر 😯
قبلا خیلی کم بود الان خیلی چون اصلا به غذاچربی نمیده چون من فکرمیکنم روغنا آب قاطی دارن
۵ لیتر
بستگی داره به شرایط خونه
هر یک ماه یه روغن جامد ۵ کیلویی مصرف میکنم
۴_۵لیتر
یک کیلو جامد یک لیتری یا یکو نیم لیتری سرخکردنی
من مهمون ندارم تقریبا ۴ لیتر
۵لیتر البته ۷ نفریم با خانواده شوهرمم
۴یا۵لیتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.