من فردا آزمایش گلوکز دارم شام ماکارونی خوردم مشکلی نداره؟

۶ پاسخ

ماکارونی که قندش بالاست

منم فردا همین آزمایش رو دارم
میگم هزینه این آزمایش توی آزمایشگاه خصوصی چند هست تقریبا کسی میدونه؟

8ساعت ناشتا خوبه دیگه؟

نون پنیر یا سیب زمینی میخوردی بهتر بود

نه اشکال نداره ولی از الان ب بعد دیگه چیزی نخور

ن عزیزم اشکال نداره باید عادی باشه

سوال های مرتبط