واای واسه منو ببین
ماه آخر ورم دیگه طبیعیه
اگه فشارت بالا نیست و ضربه ای چیزی نخوردی، و روی پاهات هم بیشتر از قبل وایسادی، مشکلی نیست.
بنظر خفیف هست
من برا بچه اولم پاهام بادکنک شده بود برا شما خوبه، اینقدر ورم طبیعیه
فردا برو دکتر حتما
واسه من ک از دو هفته پیش ورم کردم هنوزم ورم داره اونم زیاد
آزمایش دادی پروتیین دادی
فشارت چککن سردرد یا تاری دید نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.