پاهام ورم کرده کمی بنظرتون طبیعی هس یا نه

تصویر
۹ پاسخ

واای واسه منو ببین

تصویر

ماه آخر ورم دیگه طبیعیه

اگه فشارت بالا نیست و ضربه ای چیزی نخوردی، و روی پاهات هم بیشتر از قبل وایسادی، مشکلی نیست.

بنظر خفیف هست

من برا بچه اولم پاهام بادکنک شده بود برا شما خوبه، اینقدر ورم طبیعیه

فردا برو دکتر حتما

واسه من ک از دو هفته پیش ورم کردم هنوزم ورم داره اونم زیاد

آزمایش دادی پروتیین دادی

فشارت چک‌کن سردرد یا تاری دید نداری

سوال های مرتبط

مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان مامان رایان روزهای ابتدایی تولد