۵ پاسخ

منم درد دارم از دیشببب 😭

سرویکس من 35بود دکتر گفت خوبه که.مگه کمه؟

سرویکست یکم خطرناکه عزیزم زیاد مراعات کن اگه ادامه دار بود برو دکتر چون معمولا این دردا واسه بزرگ شدن نینی هم هس اما همیشگی نیس اگه مال تو ادامه دار بود حتما یه سنو برو اگ هزینش برات سخته سنوگرافی بیمارستان ها برو

برو به سنو دیگه بده حتمن

شاید تاثیر داره

سوال های مرتبط