ترس و شوک
میدونم سخته ولی سعی کن بهش فک نکنی.مثبت اندیش باش
من بوم تو هفته ۲۵ ایست قلبی کرد دکتر نگفت دلیلش چیه ولی انگار بخاطر خونرسانی ضعیف جفت ایست قلبی میکنن بخاطر همین باید ب پهلوی چپ بخوابی من اینو نمی دونستم هی ب راست و رو کمر میخوابیدم 🥺💔
استرس
ترس مادر
تا میتونی حال روحیت رو خوب کن و آرامش داشته باش
به این چیزا اصلا فکر نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.