۳ پاسخ

فک کنم باید کمربند بارداری بگیریم.
منم اذیتم

برا من از۲۰هفته شروع شده ب کشیدگی واقعا عذاب آوره،مخصوصا ب پهلو میخام دراز بکشم خیلی اذیت میشم

نه دیگه بچه در حال رشده شکمت داره بزرگ میشه طبیعیه.. منم همینم.. شیش ماهه ایماااا

سوال های مرتبط