۸ پاسخ

انشاالله سبک باشه براتون
برا ما که خداروشکر تب نداشت البته تو هیچ کدوم از واکسن هاش تب نداشت ولی روز اولی که واکسن زده بودم پاش گرفت کلا نمیتونست راه بره از فرداش خوب شد.

تو بدن بچه‌ها علائمش متفاوته ، واسه پسر من سبک رد شد

برای پسر من خداروشکر خیلی سبک بود

تب کم داره با استا کنترل میشه

برا بچه من خیلی سخت گذشت

دختر من پاش یکم درد گرفته بود ولی تا دوروز تب میکرد

بله تب داره،بچه من خیلی اذیت شد
ولی بعد دو روز خوب شد
بستگی ب بچت داره ،بچه من شب اول هرچی خورد بالا اورد

منم از الان استرس دارم اصلا دلم نمیاد ببرمش چون فهمیده شدن و میترسه

سوال های مرتبط

مامان بیتا و برکه مامان بیتا و برکه ۲ سالگی
مامان جوجه قشنگ🩷 مامان جوجه قشنگ🩷 ۱ سالگی