خانما سوزش معده در این هفته خطرناکه?🥲

۳ پاسخ

نه خطرناک نیستم عزیزم منم همینطور هستم و کاملا طبیعی چون بچه بزرگ شده و معده کوچیک شده اسید معده میزنه بالا و خیلی اذیت کننده ست واقعا من مرتب هویج میخورم تا حد زیادی کنترل میشه

من داشتم چند روز پیش که دکترم گفت دارو نمیدم ی چای نبات خوردم خوب شدم دکترم چيزي،نگفت

نه من اسید معدم تو حلقمه واقن گلوم‌میسوزه هیچ‌جوره خوب نمیشم شربت معدخ خوردم قرص خوردم عرق نعناهم خوردم نهایتا ۲۰ دیقه خوب میشم بعد کلااااااا معدم درد میکنه..دکترم گفت صبوری کن بچه بزرگ شده 🥲

سوال های مرتبط