اره دختر من.
پسر من فقط شیرخشک میخوره فقط یکم سیب گاز میزنه اونم نمیخوره فقط خورد میکنه
بچهایی که اینجوری هستن باید غذای انگشتی بدی بهشون تا مشتاق خوردن بشن
پس چه جوری وزن میگیرن بچه هاتون؟پسر من هرکار میکنم تپل نمیشه بااینکه شیرخشکم میدم بهش
من.
پسرمن خو غذا هرچی بدی میخوره ولی شیر کلا روزی دو یا ۳ بار
اره دختر من🤦♀️
اره دخترمنم از صب تاشب کارمه صدمدل چیز درست کنم ببینم از یکیش ی نمه میخوره یام
پسر من دو سه روز قبل دندون درآوردن اینطوری میشه فقط شیر میخوره
پسرم حتی یه قاشق کوچولو
اره دختر منم
اره منم
اره من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.