۵ پاسخ

چند قیمتش؟

چقدر گرون‌شده من پارسال یه مدلشو خریدم ۹۵۰تازه سردوشم داره خیلی شیکه

عزیزم قیمتش چنده

@poshakrozhda

ادمین ثبت سفارش👇👇👇

@rozhda_74

اینم پیجمه تو روبیکا هر مدل عبای که میخواین اونجا گذاشتم

چه خوشگله چنده قیمتش

سوال های مرتبط

مامان آیکان👼 مامان آیکان👼 ۲ سالگی