مامانا چجوری قنداق کنم بچمو ک پاهاش صاف بمونه

۹ پاسخ

از مامان بزرگت یا خانمای قدیمی فامیل بپرس، یا مامانت بهت میگن

نباید صاف بشه
لگنش درمیره

نباید صاف بشه پاهاش اصلا

نباید پاهاشو صاف کنی قنداقم کردی ۹ماه بچه پاهاشو جمع کرده یه دفعه باز نمیکنه صاف وایسه پسر الان بعد یه ماه تازه پاهاشو صاف میکنه خودش میخوابه نه دخترم نه پسرم قتداقو قبول نکردن جیغ میکشن دوباره که باز میکنن راحت میخوابن

قنداق پا باعث در رفتگی لگن میشه
چرا پاهاش کج بشه عزیزم مگه تو خانواده ارثی دارین یا الان کجه؟اگه هست که ببر دکتر با قنداق امکان اسیب بهش هست

من بچه اولمو قنداق نکردم اینم نمیکنم .

نباید پاهاش صاف بایسته اتفاقا زمان قنداق کردم
فقط دستها باید جمع بشه، پاها همون شکل جنینی باید بمونه تا راحت بخوابه بچه

اگه بلد نیستی کلا نکن اینکارو چون اشتباه بستن پاهای بچه فرم میگیره

تا امروز نکردم میترسم پاهاش کج بشه

سوال های مرتبط