طبیعی نیست حتما برو دکتر
برو بیمارستان عزیزجان نباید بیاد
نه برو بیمارستان به دکترت بگو
نه برای من هیییچ ترشحی نداشت
گفتن هم اگه ترشح داشتی برو دکتر یا بیا بیمارستان نشون بده
شاید عفونت کردن یا از داخل بخیه هاتون بازشده حتما برید درمانگاه
نه طبیعی نیس برو به دکتر بگو
نه عزیزم نباید این طور باشه واسه من این طورنبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.