۶ روز سزارین شدم از بخیه هام ترشحات خونی میاد طبیعی ؟؟؟

۷ پاسخ

طبیعی نیست حتما برو دکتر

برو بیمارستان عزیزجان نباید بیاد

نه برو بیمارستان به دکترت بگو

نه برای من هیییچ ترشحی نداشت
گفتن هم اگه ترشح داشتی برو دکتر یا بیا بیمارستان نشون بده

شاید عفونت کردن یا از داخل بخیه هاتون بازشده حتما برید درمانگاه

نه طبیعی نیس برو به دکتر بگو

نه عزیزم نباید این طور باشه واسه من این طورنبود

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی