سلام خانما جنین از چند هفته حرکتش احساس میشه
من تو ۱۲ هفته و۳ روز انتی گفتن دختره
باید صبر کنم تا انومالی
اخرای ۱۳ تشخیص میشه
اره با سلفری میشه فهمید
تا ۱۴ هفته هم جاداره.گاهی نشون نمیده خودشو که جنسیتشو دقیق بفهمن
من ۱۲ هفته بودم رفته بودم انتی گفت دختر
درس بود
من آنتی رفتم گفت دختره
انونالی هم دختر شد
بمن صد در صد گفتن
احتمال میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.