از این مولتی کی داده به بچش؟ خوبه؟ چند خریدین؟

تصویر
۶ پاسخ

منم دارم همینومیدم ب دخترم

منم به دخترم میدادم ۲۰۰ میخریدم اسنماه پدیا بست خریدم

من از اینا میدم ب دخترم وراضی ام خیلی چون بالانمیاردشون ماخریدیم ۲۴۰

خوبه هزیزم منم همین و میدم ولی خیلی بیخاب میشه

قیمتشو نمیدونم
ولی خیلی خوبه
من بدخترم میدم

عالیه ۲۶۰ انگار

سوال های مرتبط