ناشتا نه صبونه بخور هفت ازمایشگاه باش اولین ادرار بده اگه نمیتونی برو ظرف بگیر از ازمایشگاه فردا اپل صبح اولین ادرار بریز توی خونه توی اون ظرف ظرف تحویل بده
اولین ادار اول صبح میگن بهتره
بهتره صبح زود برین
مهم اینه قبل صبحونه و آب خوردنتون در روز جدید بعد از استراحت بدن باشه.
حالا ۴ صبح پاشین ۷ صبح یا ۱۰
بالاخره تخلیه کردین بعدش نباید آب یا مایعات دیگه بخورین که مجدد مثانه میزان غلظت ادرارتون تغییر کنه
نه ناشتا نمیخاد
من شنبه آزمایش دادم ساعت۶غروب بود گف نیازی نیس ب ناشتا بودن
اولین ادرارت باس باشه
ربطی ب ناشتای فکر نکنم داشته باشه
اولین ادرار باشه بهتره
بله
فکر کنم باید با اولین ادرار صبح باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.