۴ پاسخ

ب من ک گفتن فقط تو فرنی و شیر برنج و این چیزا....

زیر یکسال فقط تو فرنی یا شیر برنجو اینا باید حرارت ببینه پروتئن شیر کم شه...چون بصورت ندشیدنی برا معده اش سنگینه..از یکسال ب بعد باید بصورت نوشیدنی بدی گلم

ماست و شیر باید پرچرب باشه

پرچرب

سوال های مرتبط