کیا زخم معده دارن مرتب دارو میخورن پرهیز دارن ?

۲ پاسخ

زخم معده خیلی سال پیش داشتم دراثر رفلاکس
درمان شد
الانم معدم عصبی و داغونه و رفلاکسم دارم
هروز ناشتا پنتوپرازول میخورم
غذا ابگوشت و حلیم خیلی اذیتم میکنه
فست فود اگ زیاده روی کنم همینطور
چای هم اذیت میکنه

من عفونت معده دارم

سوال های مرتبط

مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی
مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی