خانما کیا با کلومیفن باردار شدین؟ چند قلو ؟ جنسیت شون چیه ؟

۳ پاسخ

سلام منم میخوام بدونم آخه منم میخوام برا دوقلو اقدام کنم همین دوتا میخوام بخورم

من ماه قبل خوردم ولی باردار نشدم شبی دو عدد این ماه هم شروع کردم دارم میخورم از شب سه تا هفت پریود دوعدد امید وارم این ماه نتیجه بگیرم

من این ماه بار اوله کلومیفن میخورم سه تا فولی بالغ دارم ازادسازی هم زدم کاشکی بشه

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
فری فری قصد بارداری