سلام منم میخوام بدونم آخه منم میخوام برا دوقلو اقدام کنم همین دوتا میخوام بخورم
من ماه قبل خوردم ولی باردار نشدم شبی دو عدد این ماه هم شروع کردم دارم میخورم از شب سه تا هفت پریود دوعدد امید وارم این ماه نتیجه بگیرم
من این ماه بار اوله کلومیفن میخورم سه تا فولی بالغ دارم ازادسازی هم زدم کاشکی بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.