۱ پاسخ

من ، اول فولیکولام خیلی کوچیک بودن چهار و پنج بودن ، امپولو زدم و قرص خوردم شد بیست و هیفده ، بعد ازاد سازی ژدم همون ماه باردارشدم الانم تو هفت هفتم

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان آیه و تودلی مامان آیه و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هجدهم بارداری